Vrácení do 30 dnů
Vrácení zboží do 30 dnů bez udání důvodu
1. Stáhněte si a vyplňte tento dokument na počítači.
2. Vyplněný dokument nám prosím zašlete na e-mailovou adresu reklamacie@zlatecbd.sk s předmětem „Vrácení + číslo objednávky“
3. Vyčkejte na zaevidování Vaší žádosti a další instrukce, které Vám zašleme na e-mail během několika minut.
Nejčastější otázky a odpovědi, které by Vás mohly zajímat
1. Mohu vrátit jakýkoliv CBD produkt z Vašeho e-shopu?
Ano. Podmínkou je, aby byl produkt neotevřený/nepoužitý, a to z hygienických důvodů.
2. Na jakou adresu mám zaslat zboží, které chci vrátit?
Na žádnou. Nepoužité zboží, které chcete vrátit do 30 dnů bez udání důvodu, neposíláte poštou ani kurýrem. Dopravu zajistíme my prostřednictvím služby Reklamační asistent společnosti Packeta.
3. Jak to tedy funguje, co mám udělat?
Princip je velmi jednoduchý. Zboží zabalte nejlépe tak, jak Vám bylo doručeno. Následně vyčkejte na zaevidování Vaší žádosti o vrácení zboží. Jakmile bude žádost přijata do našeho systému, obdržíte e-mail. V něm bude speciální štítek s čárovým kódem. Pokud máte možnost, štítek si vytiskněte a nalepte na balík. Pokud nemáte tiskárnu, opište si podací číslo zásilky (začíná písmenem Z) na papír. Balík pak odneste na kteroukoliv pobočku společnosti Zásilkovna a nadiktujte toto číslo. Pokud je štítek nalepen na balíku, diktování čísla není nutné. Poboček Packeta je v České republice více než 130. Kompletní seznam najdete na tomto odkazu.
4. Budu za tuto službu na pobočce něco platit?
Ne. Na pobočce společnosti Zásilkovna nic neplatíte.
5. Jaký je poplatek za vrácení zboží do 30 dnů bez udání důvodu?
Poplatek za vrácení zboží prostřednictvím služby Reklamační asistent společnosti Zásilkovna je ve výši 2 € s DPH. Tato částka bude poměrně odečtena z dobropisované částky, která Vám bude vrácena na účet uvedený ve formuláři. V případě, že bude na výrobku zjištěna výrobní vada, poplatek Vám nebude účtován. Více informací najdete v našich aktuálních všeobecných obchodních podmínkách, jejichž nedílnou součástí jsou i reklamační podmínky.
6. Kdy mi budou vráceny peníze za zboží?
Peníze Vám budou vráceny do 3 pracovních dnů od přijetí Vámi zaslaného zboží. Peníze budou poukázány na účet, který jste uvedli ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.
7. Vrátíte mi také poštovné, které jsem zaplatil/a za první doručení objednávky?
Ano. Pokud odstupujete od smlouvy a vracíte veškeré zakoupené zboží, vrátíme Vám také náklady na dopravu ve výši nejlevnější dostupné přepravní metody.
8. Budete mě nějak informovat o průběhu?
Ano. Jakmile nám Vaše zboží dorazí, zašleme Vám potvrzující e-mail. Následně obdržíte další e-mail s potvrzením vrácení peněz formou dobropisu.
Více informací Vám rádi poskytneme prostřednictvím našich kontaktů. V případě jakýchkoliv dotazů nás proto neváhejte kdykoliv kontaktovat. Nezapomínejte, jsme tu pro Vás.
Váš tým zlatéCBD.sk