Akce! Dnes ke každé objednávce CBD lízátko zdarma jako dárek.

Reklamační podmínky

Reklamační podmínky internetového obchodu (e-shopu) – Nedílná součást všeobecných obchodních podmínek

Článek I
Postup při reklamaci zboží

1. Stáhněte si a vyplňte tento dokument na počítači.
2. Vyplněný dokument nám prosím zašlete na e-mailovou adresu reklamacie@zlatecbd.sk s předmětem „Reklamace + číslo objednávky“
3. Vyčkejte na zaevidování Vaší žádosti a další instrukce, které Vám zašleme na e-mailovou adresu.

Článek II
Znění reklamačních podmínek

1. Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího a které je ve vlastnictví kupujícího.

2. V případě, že vlastnické právo ještě nepřešlo z prodávajícího na kupujícího, prodávající si v souladu s platnou legislativou vyhrazuje právo reklamaci vyřídit až po úplné úhradě podle § 151a a násl. Občanského zákoníku.

3. Pokud je kupujícím spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání), na veškeré nabízené zboží je poskytována záruka v délce 24 měsíců, není-li u zboží uvedeno jinak, a postupuje se podle zákona o ochraně spotřebitele, občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Pokud kupující není spotřebitel, postupuje se podle ustanovení obchodního zákoníku a záruční doba činí 1 rok, pokud není uvedeno jinak, přičemž tyto reklamační podmínky se na reklamaci nevztahují. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího, pokud si zboží kupující přebírá osobně.

4. Kupující je povinen reklamaci uplatnit bezodkladně u prodávajícího, ihned po zjištění vady.

5. V případě zjištění poškození nebo nefunkčnosti konkrétního zboží či jeho součástí je kupující při uplatnění reklamace povinen zaslat zboží kompletní, včetně veškerého příslušenství a součástí tak, jak mu bylo dodáno prodávajícím.

6. Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:
a. k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,
b. nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než je uvedeno v návodu k použití,
c. použitím zboží v podmínkách, které neodpovídají svou vlhkostí, chemickými nebo mechanickými vlivy přirozenému prostředí zboží,
d. zanedbáním péče a údržby,
e. poškozením zboží nadměrným zatěžováním,
f. použitím zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, všeobecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy, nebo jiným porušením záručních podmínek.

7. Z odpovědnosti za vady jsou rovněž vyloučeny vady vzniklé při živelných pohromách.

8. Odpovědnost za vady se nevztahuje ani na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku tedy nelze považovat za vadu a není možné ji reklamovat.

9. Reklamované zboží doporučujeme pečlivě zabalit a postupovat podle pokynů uvedených v článku I těchto podmínek.

10. Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace ve vhodné formě. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu. Pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí být doručeno bez zbytečného odkladu, nejpozději však společně s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno elektronicky na e-mailovou adresu spotřebitele.

11. Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. Ve zvlášť odůvodněných případech, zejména je-li nutné složité technické posouzení zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí prodávající reklamaci ihned, v odůvodněných případech i později, nejdéle však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Po uplynutí této lhůty má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná cena zboží, nebo má právo na výměnu zboží za nové.

12. Práva kupujícího při uplatnění reklamace:

  1. při odstranitelné vadě má kupující právo na její bezplatné, řádné a včasné odstranění. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Kupující může místo opravy požadovat výměnu věci za bezvadnou, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady s ohledem na cenu zboží nebo závažnost vady,
  2. při výskytu neodstranitelné vady, která brání řádnému užívání věci k určenému účelu, má kupující právo na výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy (vrácení peněz), případně na přiměřenou slevu z ceny,
  3. reklamace je považována za vyřízenou, pokud je reklamace ukončena předáním opraveného zboží, jeho výměnou, vrácením kupní ceny, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo jejím odůvodněným zamítnutím.

13. Nezávadnost zboží, resp. neporušenost obalu (dle pokynů při převzetí zásilky), je nutné zkontrolovat při převzetí zásilky, jelikož při přepravě může dojít k jejímu poškození. Doporučujeme zboží rozbalit a zkontrolovat v přítomnosti dopravce. Svým podpisem kurýrovi stvrzujete, že obal je neporušený.

Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv změnit i bez předchozího upozornění kupujícího.

Datum aktualizace: 01.05.2025