Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu (e-shopu)
Článek I.
Vymezení pojmů
1. Provozovatelem internetové stránky (e-shopu) je společnost inovatronic s.r.o., se sídlem Súhvezdná 1430/44, 82102 Bratislava, IČO: 47531592, DIČ: 2023954537, IČ DPH: SK2023954537
2. Obchodníkem je společnost inovatronic s.r.o., se sídlem Súhvezdná 1430/44, 82102 Bratislava, IČO: 47531592, DIČ: 2023954537, IČ DPH: SK2023954537
3. Obchodníkem zboží a služeb nabízených v e-shopu www.zlatecbd.cz je společnost inovatronic s.r.o., se sídlem Súhvezdná 1430/44, 82108 Bratislava, IČO: 47531592, DIČ: 2023954537, IČ DPH: SK2023954537.
4. Kupujícím je každá osoba navštěvující e-shop, která prostřednictvím e-shopu vytvořila objednávku. Pro účely zákona č. 102/2014 Sb. se spotřebitelem rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, povolání nebo zaměstnání.
5. Kupující mladší 18 let není oprávněn nakupovat produkty CBD
6. E-shopem se rozumí počítačový systém umístěný v síti internet s veřejným přístupem, který umožňuje objednávání zboží nebo služeb.
7. Zbožím nebo službou jsou veškeré produkty zveřejněné na stránkách e-shopu.
8. Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně úplného vyplnění objednávkového formuláře.
9. Vstupem na e-shop osoba vyjadřuje souhlas s tím, že je starší 18 let.
10. Kupující plně uznává elektronickou komunikaci, zejména prostřednictvím e-shopu, e-mailu a telefonické komunikace.
Článek II.
Cena
1. Všechny ceny uvedené u zboží jsou konečné včetně 20 % DPH.
2. Obchodník je vázán cenou uvedenou na stránce e-shopu v okamžiku provedení nákupu.
Článek III.
Objednávka
1. Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně úplného vyplnění objednávkového formuláře. Pro řádné vyřízení objednávky je nutné vyplnit požadované údaje a zvolit způsob dopravy a platby za objednané zboží nebo služby.
2. Kupující odesláním objednávky souhlasí s cenou objednaného zboží a služeb a objednávka se tak stává pro spotřebitele závaznou.
3. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího vzniká kupní smlouva, kterou lze měnit, rušit nebo doplňovat pouze na základě vzájemné dohody mezi kupujícím a obchodníkem, pokud zákon nebo jiný právní předpis nestanoví jinak. Potvrzením objednávky ze strany obchodníka je odeslání zboží.
4. Kupujícímu je po vytvoření objednávky v e-shopu automaticky generován e-mail s potvrzením přijetí objednávky. Tento e-mail není potvrzením objednávky ve smyslu odst. 3 tohoto článku.
5. Kupující je odesláním objednávky povinen uhradit kupní cenu objednaného zboží, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
6. Pokud obchodník není schopen objednávku nebo její část splnit ve lhůtě na její vyřízení při vynaložení maximálního úsilí, například z důvodu, že zboží se již nevyrábí, není dostupné u výrobce nebo dodavatele, došlo ke změnám, které neumožňují realizaci objednávky, nebo z důvodu vyšší moci, může objednávku zrušit a o tom informovat kupujícího e-mailem. Obchodník má rovněž právo objednávku zrušit, pokud kupující uvedl nepravdivé nebo zavádějící údaje, které nelze ověřit, například chybný e-mail nebo telefonní kontakt. Za ověření se považuje možnost zpětného kontaktování kupujícího na uvedeném telefonním čísle nebo e-mailové adrese. Pokud kupující uhradil zálohu, je obchodník povinen ji vrátit do 14 dnů.
7. Podmínka 18 let – portál www.zlatecbd.cz je určen pouze uživatelům starším 18 let, jelikož produkty uvedené na webu lze prodávat pouze osobám starším 18 let. Návštěvník, který nedosáhl 18 let, není oprávněn nakupovat produkty obchodníka a musí stránku opustit. V případě pochybností o věku kupujícího je povinen prokázat obchodníkovi, dopravci (kurýrovi) nebo prodávajícímu na výdejním místě Packeta, že dosáhl věku 18 let, jinak je obchodník, dopravce (kurýr) nebo prodávající povinen odmítnout dodání/vydání zboží.
Článek IV.
Platební podmínky
Za zboží a služby v e-shopu je možné platit následujícími způsoby:
1. platba na dobírku (platíte v hotovosti přímo při převzetí zboží),
2. platba prostřednictvím platební brány Gopay,
3. platba na základě zálohové faktury – předem, zboží bude odesláno po přijetí peněžních prostředků na účet obchodníka,
4. platba na základě faktury se splatností uvedenou na faktuře,
5. platba na základě dárkového poukazu,
6. Dárkový poukaz představuje předplacený objem peněžních prostředků, které může kupující využít při nákupu, pokud má dostatek volných prostředků. Datum platnosti kupónu je uvedeno na něm. Nominální hodnotu dárkového poukazu lze dohodnout s kupujícím.
7. Příplatky za jednotlivé možnosti plateb jsou uvedeny v čl. VI těchto všeobecných obchodních podmínek.
8. Obchodník může poskytnout kupujícímu slevy,
9. slevu za registraci do e-shopu,
10. slevu za opakovaný nákup,
11. slevu na základě jednorázového slevového kupónu,
12. Poskytované slevy nelze vzájemně kombinovat.
Článek V.
Dodací podmínky
1. Obchodník je povinen do 30 dnů od vytvoření objednávky zaslat kupujícímu zboží, pokud se nedohodli jinak, nebo pokud u zboží nebyla uvedena delší dodací lhůta.
2. Pokud je zboží skladem, je odesíláno dle kapacitních možností co nejdříve.
3. Pokud objednávka obsahuje více položek a některé nejsou skladem, obchodník o tom kupujícího informuje s možností částečných dodávek.
4. Spolu se zbožím jsou kupujícímu zasílány faktura (daňový doklad), dodací list, návod a další dokumenty k výrobku nebo službě výhradně elektronicky na e-mailovou adresu kupujícího, kterou poskytl obchodník.
5. Místem plnění se rozumí místo, na které je zboží doručováno.
6. Obchodník zajišťuje dopravu ke kupujícímu prostřednictvím těchto přepravních možností:
- Slovenská pošta, a.s.,
- přepravní společnost Packeta Slovakia s.r.o.,
- vlastní dopravou obchodníka
Článek VI.
Poplatky za přepravu, balné a možnosti plateb
Při platbě předem na bankovní účet na základě zálohové faktury nebo prostřednictvím platebních bran si obchodník účtuje následující poplatky za dopravu:
1. při dopravě Slovenskou poštou a platbě v hotovosti s doručením do 2 pracovních dnů od expedice z našeho skladu – 2,00 €
2. při doručení kurýrem na adresu a platbě v hotovosti (zajišťuje společnost Packeta Slovakia s.r.o.) do 2 pracovních dnů od expedice – 2,00 €
3. při doručení na výdejní místo společnosti Packeta s platbou v hotovosti do 2 pracovních dnů od expedice – 1,00 €
4. vlastní dopravou obchodníka s platbou v hotovosti v okrese Bratislava – 4,00 €
5. při dopravě Slovenskou poštou s platbou předem a doručením do 3 pracovních dnů od expedice – 4,00 €
6. při doručení kurýrem na adresu a platbě předem (zajišťuje společnost Packeta Slovakia s.r.o.) do 3 pracovních dnů od expedice – 3,00 €
7. při doručení na výdejní místo Packeta s platbou předem do 2 pracovních dnů od expedice – 2,00 €
8. vlastní dopravou obchodníka s platbou předem v okrese Bratislava – 4,00 €
9. Výše uvedené poplatky za přepravu, balné a možnosti plateb platí pouze pro dodání na území Slovenské republiky.
10. Obchodník se může s kupujícím dohodnout i na jiném než výše uvedeném způsobu zaslání zboží nebo služeb, stejně jako na ceně těchto služeb.
11. Obchodník může zaslat dostupné zboží ihned a zbytek objednávky doručit dodatečně ve lhůtě stanovené zákonem, za předpokladu, že kupujícímu nebude účtováno žádné další poštovné kromě toho, které bylo již započítáno v objednávce.
12. Obchodník se zavazuje objednávku zabalit přiměřeně povaze a kvalitě zboží, a to použitím třívrstvé lepenky s vnitřní fixací nebo obálky s bublinkovou výplní.
13. V případě doručení prostřednictvím Slovenské pošty se obchodník zavazuje označit zásilku doplňkovou službou „křehké“, a to na vlastní náklady bez příplatku od kupujícího.
14. Zboží křehké povahy obchodník výslovně doporučuje zasílat pouze kurýrem, případně Slovenskou poštou, kde lze využít doplňkovou službu „křehké“.
15. Kupující je povinen ihned po převzetí zásilky zkontrolovat její obsah před příslušným přepravcem a případná poškození nahlásit dopravci a dále řešit přímo s ním, především uplatněním nároku na náhradu škody vzniklé na zboží v důsledku nesprávného zacházení při doručování.
16. Při vzniku škodné události během přepravy je kupující povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit i obchodníkovi, nejpozději do 1 pracovního dne.
Článek VII.
Převod vlastnického práva
1. Vlastnické právo přechází z obchodníka na kupujícího až v okamžiku převzetí na místě určeném kupujícím.
2. Zboží nebo služby, na které se vztahuje ještě vlastnické právo obchodníka, si obchodník vyhrazuje právo v případě uplatnění reklamace kupujícím vyřídit až po úplném zaplacení předmětu kupní smlouvy.
Článek VIII.
Storno kupní smlouvy
1. Kupující má právo stornovat objednané zboží nebo službu do 1 hodiny od uzavření kupní smlouvy bez storno poplatku, a to při zboží, které je vyráběno na zakázku, podle specifických požadavků spotřebitele nebo speciálně pro jednoho spotřebitele.
Článek IX.
Právo spotřebitele na vrácení zboží bez udání důvodu a poučení spotřebitele
1. Spotřebitel má dle zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozovny obchodníka a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen „Zákon“) právo odstoupit od kupní smlouvy do 30 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Pokud je předmětem kupní smlouvy dodání zboží, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy i před jeho doručením.
2. Pokud chce spotřebitel toto právo uplatnit, je povinen zaslat elektronické odstoupení od kupní smlouvy nejpozději poslední den stanovené lhůty na e-mailovou adresu reklamace@zlatecbd.cz
3. K odstoupení slouží elektronický dokument, který lze stáhnout po kliknutí zde. Kupující vyplní dokument na počítači a zašle jej v příloze e-mailu na výše uvedenou adresu. Dále postupuje dle pokynů v dokumentu, případně více informací naleznete na samostatné stránce určené k vrácení zboží do 30 dnů bez udání důvodu.
4. Spotřebitel je po oznámení o odstoupení povinen zaslat předmět smlouvy zpět společně se všemi dokumenty – např. originálem faktury, dodacím listem, návodem a další dokumentací, kterou k výrobku obdržel – nejpozději do 30 dnů od odstoupení (§10 odst. 1 Zákona). Doporučujeme si pro vlastní potřebu pořídit kopii faktury.
5. Doporučujeme zasílat vrácené zboží prostřednictvím služby Reklamační asistent společnosti Packeta. Po vyplnění a odeslání dokumentu pro odstoupení Vám do 24 hodin zašleme reklamační štítek, který nalepíte na krabici se zbožím. Takto označenou zásilku předejte na kterékoli pobočce Packeta. Seznam poboček naleznete po kliknutí zde.
6. Pokud není možné využít službu Reklamační asistent, můžete zásilku odeslat jakýmkoli jiným přepravcem (např. Slovenskou poštou) na adresu našeho skladu: inovatronic s.r.o., Súhvezdná 1430/44, 82108 Bratislava
7. Zásilky na dobírku nebudou převzaty.
8. Provozovatel e-shopu vrátí zaplacenou částku za zboží/službu včetně nákladů na dopravu dle §9 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb. a doložených nákladů na objednání zboží do 14 dnů ode dne doručení odstoupení, avšak ne dříve, než bude zboží vráceno nebo dokud spotřebitel neprokáže, že zboží odeslal – neplatí, pokud obchodník navrhl osobní vyzvednutí.
9. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
10. Náklady při vrácení prostřednictvím Reklamačního asistenta činí 2,00 € včetně DPH. Tato částka bude uvedena v dobropise a odečtena od částky k refundaci.
11. Právo na odstoupení se nevztahuje na zboží a služby uvedené v §7 odst. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014 Sb.
12. Spotřebitel nese odpovědnost za jakékoli snížení hodnoty zboží způsobené jeho používáním nad rámec nutný k seznámení se s jeho vlastnostmi a funkčností.
Článek X.
Práva a povinnosti smluvních stran
1. Smluvními stranami jsou obchodník a kupující. Kupující je povinen:
2. převzít objednané zboží,
3. zaplatit za zboží dohodnutou částku obchodníkovi,
4. zkontrolovat neporušenost obalu, případně i samotného zboží při převzetí. Jakékoli zjištěné vady je nutné neprodleně oznámit dopravci a obchodníkovi.
5. Obchodník je povinen dodat zboží v požadované kvalitě, množství a ceně, a spolu se zbožím nebo dodatečně zaslat všechny dokumenty, jako fakturu, reklamační list a návod v kodifikované formě českého nebo slovenského jazyka.
Článek XI.
Ochrana osobních údajů a podmínky ochrany osobních údajů (GDPR)
I. Základní ustanovení
1. Správcem osobních údajů ve smyslu § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) je společnost inovatronic s.r.o., se sídlem Súhvezdná 1430/44, 82108 Bratislava, IČO: 47531592, DIČ: 2023954537, IČ DPH: SK2023954537 (dále jen: „správce“).
2. Kontaktní údaje správce:
adresa: inovatronic s.r.o., Súhvezdná 1430/44, 82108 Bratislava
e-mail: info@zlatecbd.cz
telefon: 02/2220 5412
3. Osobními údaji se rozumí všechny informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou osobou je taková, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat zejména pomocí identifikátoru (např. jméno, identifikační číslo, lokalizační údaje, síťový identifikátor) nebo jednoho či více specifických prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity.
4. Správce jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktní údaje pověřence:
Patrik Macko, info@zlatecbd.cz
II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a, nebo údaje, které získal při plnění Vaší objednávky.
2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
III. Právní důvod a účel zpracování osobních údajů
1. Právním důvodem zpracování je řádné splnění a doručení objednávky.
2. Účelem zpracování je dodání zboží dle uzavřené objednávky.
3. Správce může provádět automatizované individuální rozhodování podle § 28 Zákona, se kterým jste udělil/a výslovný souhlas.
• plnění smlouvy mezi Vámi a správcem dle § 13 odst. 1 písm. b) Zákona,
• oprávněný zájem správce na přímém marketingu (zasílání obchodních sdělení, newsletterů) dle § 13 odst. 1 písm. f) Zákona,
• Váš souhlas se zpracováním pro účely přímého marketingu dle § 13 odst. 1 písm. a) Zákona, pokud nedošlo k objednávce,
• zpracování objednávky a plnění práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu; pro úspěšné vyřízení objednávky jsou vyžadovány osobní údaje (jméno, adresa, kontakt); bez jejich poskytnutí není možné smlouvu uzavřít ani ji plnit,
• zasílání obchodních sdělení a provádění dalších marketingových aktivit.
IV. Doba uchovávání osobních údajů
1. Správce uchovává osobní údaje maximálně:
2. po dobu nezbytnou pro výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a pro uplatnění nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu),
3. po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro marketingové účely, nejdéle 5 let, pokud jsou údaje zpracovávány na základě souhlasu.
V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
1. Příjemci osobních údajů jsou osoby:
• podílející se na dodání zboží/služeb nebo realizaci plateb na základě smlouvy,
• zajišťující provoz e-shopu (společnost Shoptet s.r.o.) a další související služby,
• zajišťující marketingové služby, společnost Heureka shopping s.r.o. za účelem zaslání dotazníku spokojenosti.
2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (mimo EU) ani mezinárodní organizaci.
VI. Vaše práva
1. Za podmínek stanovených Zákonem máte:
• právo na přístup ke svým osobním údajům dle § 21 Zákona,
• právo na opravu osobních údajů dle § 22 Zákona, případně omezení zpracování dle § 24 Zákona,
• právo na výmaz osobních údajů dle § 23 Zákona,
• právo vznést námitku proti zpracování dle § 27 Zákona,
• právo na přenositelnost údajů dle § 26 Zákona,
• právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu či e-mail správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, pokud se domníváte, že došlo k porušení Vašeho práva na ochranu osobních údajů.
VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů
1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména bezpečnostními dveřmi a zámky na adrese, kde jsou tyto údaje uchovávány.
3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII. Závěrečná ustanovení
1. Odesláním objednávky prostřednictvím internetového formuláře potvrzujete, že jste se seznámil/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste se seznámil/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám ji zašle na e-mailovou adresu, kterou jste poskytl/a.
4. Tyto podmínky ochrany osobních údajů nabývají účinnosti dne 25. 5. 2018.
Článek XII.
Náhrada škody při nepřevzetí zboží
1. Obchodník má právo na náhradu škody (dle § 420 a násl. Občanského zákoníku), pokud si kupující objednal zboží, které nestornoval, neodstoupil od smlouvy a zároveň jej nepřevzal od dopravce, případně si jej nevyzvedl v určené lhůtě při zvolení osobního odběru. Lhůtu stanovuje přepravce, který kupujícího informuje e-mailem nebo SMS. Tímto jednáním kupující porušil povinnost uvedenou v čl. X bod 2 písm. a), tedy povinnost převzít objednané zboží.
2. Při stanovení výše náhrady škody obchodník zohledňuje především náklady na dopravu a související poplatky, náklady na balení, expedici, administrativu objednávky a má rovněž právo účtovat ušlý zisk.
3. Obchodník má právo neuplatnit náhradu škody nebo ji uplatnit pouze částečně.
Článek XIII.
Závěrečná ustanovení
1. Obchodník si vyhrazuje právo měnit a doplňovat tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky i bez předchozího upozornění kupujícího. Při změně obchodních nebo reklamačních podmínek se nákupní proces řídí těmi podmínkami, které byly platné v době odeslání objednávky a jsou dostupné na internetových stránkách obchodníka.
2. Nedílnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek jsou také reklamační podmínky.
3. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že si přečetl všeobecné obchodní podmínky i reklamační podmínky.
4. Tyto podmínky byly vypracovány v rámci certifikace e-shopu nakupujbezpecne.sk
5. Tyto obchodní a reklamační podmínky jsou k dispozici v sídle společnosti k nahlédnutí a také zveřejněné na internetové stránce e-shopu.
6. Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem vyřízení reklamace nebo má za to, že byla porušena jeho práva, může se obrátit na obchodníka s žádostí o nápravu. Pokud obchodník odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu dle zákona č. 391/2015 Sb. Příslušným subjektem je Slovenská obchodní inspekce (www.soi.sk) nebo jiná oprávněná osoba uvedená v seznamu MHSR (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s). Návrh je možné podat i online přes platformu http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informace o poplatcích nalezne spotřebitel na stránkách konkrétní instituce.
7. Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami nebo jejich přílohami se řídí zejména zákonem č. 40/1964 Sb., č. 250/2007 Sb., č. 102/2014 Sb., č. 122/2013 Sb., č. 22/2004 Sb. a č. 513/1991 Sb.
8. Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně příloh nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.5.2025.